vrApie virtualią realybę pastaraisiais metais buvo kalbama labai nemažai, o ši technologija traukė visų dėmesį. Kuriant virtualios realybės įrenginius buvo investuoti dideli pinigai, bet panašu, kad investicijos gali atnešti nemažai nuostolių, nes pirkėjai ne itin perka šiuos brangius žaisliukus.

Pagrindinė problema – virtualiuos realybės įrenginių pirkimas neatitinka lūkesčių. O tai lemia paprasta priežastis. Aplikacijų skirtų virtualiems įrenginiams kiekis yra gan ribotos. Be to, jos nėra aukščiausio lygio.

Net tokie gigantai kaip „Sony“, kurie išleido virtualios realybės įrenginį skirtą savo konsolėms negali pasigirti pardavimais. Japonijoje, kur technologinės naujovės perkamos labai noriai „PlayStation VR“ turi tik 0.7 % visų PS4 ar PS4 Pro savininkų.

Į virtualią realybę žengia vis daugiau firmų, bet gali būti, jog jie veikiau patirs nuostolių nei uždirbs pelno. Jau kitais metais sulauksime VR įrenginių iš „Asus“ ir „Acer“. Analitikai mano, kad ši rinka dar nėra tiek subrendusi, kad joje tilptų tiek daug kompanijų, tad kažkas tikrai patirs didelių nuostolių.

social-vr-featured-chris-700x420

 


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *