AMD per „Radeon RX 7000“ serijos pristatymą patvirtino, kad FSR 3.0 technologija bus įdiegta į „Unreal Engine 5“. Šis variklis gali naudoti AMD technologijas ir siūlo puikų Ray Tracing ir rasterizacijos našumą su RDNA grafikos procesoriais.

„Unreal Engine 5“ demonstracijoje „Radeon RX 7000“ serijos neįvardintas modelis pasiekia 60 FPS su FSR 2.0, tačiau įjungus naują technologiją, vadinamą FSR 3.0, našumas padidėjo iki 112 FPS. AMD teigimu, ši naujoji vaizdo didinimo technologija pagerins našumą iki 2 kartų.

FSR 3.0 palaiko „Fluid Motion Frames“ technologiją, tačiau AMD nepatvirtina, ką tiksliai tai reiškia. Tačiau tai skamba labai panašiai į DLSS 3.0, kuri irgi stipriai padidina spartą su netikrais įterpiamais kadrais.

Be to, AMD pristato svarbų savo grafikos tvarkyklių atnaujinimą. Technologija, pavadinta „HYPER-RX“, yra vienu spustelėjimu pasiekiama našumo ir vėlavimo pagerinimo funkcija. AMD teigia, kad tokiuose žaidimuose, kaip „Dying Light 2“, ji užtikrina iki 85 % geresnį našumą ir 1/3 mažesnį vėlavimą. Ši technologija turėtų būti konkurentė „NVIDIA Reflex“ ir DLSS technologijoms.

AMD teigimu, „HYPER-RX“ bus išleidžiama 2023 m. pirmąjį pusmetį, FSR 3.0 irgi sulauksime 2023 metais.

Categories: Programinė įranga

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.