„FidelityFX Super Resolution 2.0“ pagrindinis kodas tapo prieinamas kūrėjams, todėl visi gali į savo žaidimus įtraukti šią AMD vaizdo išdidinimo technologiją. Šiuo žingsniu AMD padarė FSR 2.0 prieinamą visiems ir netgi suteikė galimybę trečiosioms šalims patobulinti FSR 2.0, kad ji būtų dar geresnė. Šis žingsnis turėtų gerokai padidinti žaidimų, palaikančių „FidelityFX Super Resolution 2.0“, skaičių, o ateityje AMD tikrai turi daugiau planų, susijusių su FSR 2.0.

AMD ką tik pristatė FSR 2.0.1 ir patvirtino, kad ji palaiko ir DirectX 12, ir „Vulkan“ API. AMD taip pat patvirtino, kad planuoja išleisti „Unreal Engine“ papildymus, skirtus „Unreal Engine 4.26/4.27“ ir „Unreal Engine 5“, kad būtų lengviau integruoti FSR 2.0 į žaidimus turinčius šiuos variklius. AMD neaptarė DirectX 11 palaikymo su FSR 2.0. Tačiau AMD paprašė kūrėjų susisiekti su jais dėl DirectX 11 naudojimo su FSR 2.0. „God of War“ yra DirectX 11 žaidimas, kuris jau palaiko FSR 2.0, o tai patvirtina, kad FSR galima naudoti su DirectX 11.

Iš „Github“ kūrėjai jau gali atsisiųsti FSR 2.0.1 pagrindinį kodą, dokumentaciją ir kodo pavyzdžius. Šiandien parsisiunčiamoje FSR 2.0 versijoje yra keletas AMD FSR 2.0 technologijos patobulinimų, o ateityje AMD taip pat tikisi toliau tobulinti savo technologiją.

  • FSR 2.0 pagrindinis kodas yra čia.
  • Dokumentacija yra čia.
  • FSR 2.0 pavyzdžiai yra čia.


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *