VESA ką tik atskleidė naujus AdaptiveSync ir MediaSync ekranų (monitorių ir televizorių) standartus, kuriais siekiama paskatinti ekranų pramonę plačiau diegti kintamo atnaujinimo dažnio technologijas (Variable Refresh Rate – VRR) ir siekti griežtesnių VRR standartų į žaidimus orientuotiems ekranams.

VESA MediaSync standartas skirtas optimaliam medijos atkūrimui. Ši technologija leis ekranams atkurti turinį optimaliu atnaujinimo dažniu, sumažinant medijos trūkčiojimą ir vaizdo turinio mirgėjimą. Šis standartas nėra toks griežtas kaip naujasis VESA AdaptiveSync sertifikatas, kuris skirtas naudoti su žaidimų ekranais, kuriuose taikomas didesnis atnaujinimo dažnis.

VESA AdaptiveSync standartu VESA siekia suteikti pramonei ekranų G2G našumo, VRR diapazono ir kt. sertifikatus. Standarte nustatytos ekranų overshoot/undershoot ribos, taip pat įtrauktas kadrų kritimo testavimas. Į specifikaciją įtrauktas mažo kadrų dažnio kompensavimas (LFC), pagal kurį reikalaujama, kad ekranų VRR diapazonas būtų ne mažesnis kaip 60-144 Hz.

Šie nauji standartai skirti naujiems žaidimų ekranams sertifikuoti, neleidžiant gamintojams naudoti atrinktų specifikacijų, kurios buvo bandomos idealizuotomis sąlygomis. Kai kuriais atvejais monitorių gamintojai, norėdami užtikrinti geresnius G2G rezultatus savo bandymuose, kaitindavo ekranus arba naudodavo ekrano nustatymus, dėl kurių atsirasdavo siaubingų artefaktų. Šiuo standartu VESA nori pagerinti naujų žaidimų monitorių naudojimo patirtį.

Categories: Hardware / Geležis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.