Praėję metai buvo geri muzikos transliavimo verslui. Visa rinka per metus išaugo apie 32 %, o „Spotify“ ir „Apple Music“ vis dar pirmauja šiame segmente. Remiantis „Counterpoint“ tyrimais, „Apple“ muzikos abonentų skaičius išaugo 36 %, jų paslauga užėmė 19 % rinkos.
„Spotify“ abonentų skaičius išaugo 23 %, o paslauga užėmė įspūdingą 35% rinkos dalį pernai ir gavo net 31 % visų šio segmento pajamų. Trečiąją vietą užima „Amazon“ muzikos transliacijos paslauga, su 15 % rinkos, o „YouTube Music“ tenka tik su 6 % rinkos.
Rinkos analitikai mano, kad „Apple“ sėkmę lėmė nuolatinis paslaugos tobulinimas ir ji toliau pervilioja „Spotify“ abonentus, o pastarosios dėmesys išskirtiniam turiniui ir reklaminiai sandoriai taip pat ženkliai išaugo.
„Counterpoint“ mano, kad ši tendencija išliks visus 2020 m., o abonentų skaičius išaugs daugiau nei 25% dėl COVID-19 protrūkio. Jei prognozės bus teisingos, bendras mokamų abonentų skaičius visame pasaulyje viršys 450 milijonų.