Buvo kalbama, kad „Doom Eternal“ bus vienas iš žaidimų, kurie gaus ray tracing efektus. Dabar aiškėja, kad žaidimo išleidimo metu to nereikėtų tikėtis.

„iD Software“ prodiuseris, Marty Stratton, atskleidė šiek tiek apie vykdomus darbus kuriant „Doom Eternal“ žaidimą. Jis sako, kad komanda ray tracing į žaidimą integravo praėjusiais metais, bet tam neskyrė daug laiko, nes atsirado svarbesnių darbų. Nepaisant to, jie yra susižavėję ray tracing technologija ir ateityje vėl bus bandoma dirbti prie jos integravimo. Taip pat buvo pridurta, kad komanda turi keletą įdomių idėjų, kurios dabar nebus atskleistas. Buvo užsiminta tik tiek, kad ray tracing technologija gali būti panaudota ne tik atspindžiams, šešėliams ar apšvietimui.

Priminsime, kad „Doom Eternal“ išleidimo data yra kovo 20 d.

Categories: Žaidimai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.