Kompanijos labai mėgstą viską pateikti kaip produktą žaidėjams. Jei kai kurie produktai žaidėjams nelabai pageriną žaidėjo patirtį, tai specialūs monitoriai žaidėjams gali pagerinti jei ne sugebėjimus tai bent patirtį žaidimuose. Žaidėjams skirti monitoriai turi didesnį atnaujinimo dažnį, palaiko adaptyvaus sinchronizavimo technologijas (FreeSync, G-Sync) ir turi mažesnį atsako laiką. Neretai tokie monitoriai pasipuošia ir RGB apšvietimu. Į statistiką įtraukiami monitoriai kurių atnaujinimo dažnis lygus arba didesnis už 100 Hz.

Kaip praneša „TrendForce“, žaidėjams skirtų monitorių pardavimai 2018 metais išaugo dvigubai lyginant su 2017 metais. Prisiminkime, 2018 metai dar net nepasibaigė. Pagal pateiktą statistiką matome, kad žaidėjams skirtų monitorių rinką valdo „Asus“, ši kompanija pirmoje vietoje. Antroje vietoje „Acer“, šios dvi kompanijos turėjo tokį patį išsidėstymą ir 2017 metais. Į trečią vieta šiame segmente pakilo „AOC/Philips“ aljansas, pernai ši kompanija buvo ketvirta. Ketvirtoje vietoje matome „Samsung“, kurie į šį topą pateko dėka savo lenktų žaidimų monitorių. Kaip praneša „Trandorce“, net pusė visų parduodamų monitorių žaidėjams yra lenkti.

Categories: Hardware / Geležis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *