Viskas nebuvo apgalvota iki galo. Perkantys naujai išleistus „Ryzen 5 2400G“ ir „Ryzen 3 2200G“ procesorius su nauja pagrindine plokšte susiduria su elementariomis problemomis. Sistema tiesiog negali startuoti, nes pagrindinės plokštės BIOS nepalaiko naujų procesorių, o norint atnaujinti BIOS reikia senesnio „Ryzen“ procesoriaus. Pagrindinių plokščių gamintojai BIOS su „Raven Ridge“ palaikymu pradėjo siūlyti tik visai neseniai, o jų pagrindinės plokštės parduotuvėse šio atnaujinimo tikrai neturi.

Nežinia ko tikėjosi AMD, bet tikrai ne visi pirkėjai suvokia, kad perkant naujas „suderinamas“ dalis, jos iš tikro negali dirbti kartu kol neatnaujinamas BIOS.

Dabar siūlomi paprasti sprendimo būdai.

  1. Iš kur nors gauti senesnį „Ryzen“ procesorių ir atnaujinti BIOS.
  2. Kreiptis į pardavėją, kad jis atnaujintų BIOS (gali tekti mokėti)
  3. Gauti „Boot kit“ sprendimą. Tam reikia būti pažengusiu naudotoju ir keliauti į https://support.amd.com/en-us/warranty/rma , ten užpildyti formą, o problemos apibūdinime įklijuoti „Boot kit Required“ (be kabučių). Tada instrukcijos bus atsiųstos į elektroninį paštą.

Categories: Hardware / Geležis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.