FP16 apdorojimą palaikys „FM Serra“, „Wolfenstein 2“ ir „Far Cry 5“

Jei bent kiek sekate naujienas susijusias su „Radeon RX Vega“ tai tikrai užfiksavote, kaip AMD  kalbėjo apie FP16 tikslumo skaičiavimų panaudojimą žaidimuose. AMD šią savybę vadina „Rapid Packed Math FP16“.

Iš karto kyla klausimas kokia iš to nauda. Žaidime panaudojus FP16 vietoj dabar paplitusio FP32 išvysime išaugusia spartą, nes paprasčiausiai vaizdo plokštei reikės daryti mažiau tikslius skaičiavimus. Bet viskas ne be savų minusų. Panaudojus FP16 vietoj FP32 kris matomų vaizdų kokybė, dabar neaišku kiek stipriai, nes oficialios informacijos šia tema kol kas nėra. Bet nereikia galvoti, kad FP16 naudojantys žaidimai bus vizualiai prastesni, nes FP16 turėtų būti naudojamas tik tuose vietose, kur to didelio detalumo nereikia.

Kaip minėjome, šia tema AMD kol kas  pasisakė labai mažai, tad, tikriausiai, viską pamatysime realybėje tik kai pasirodys FP16 skaičiavimus palaikantys žaidimai. Pranešama, kad į šį sąrašą dabar patenka: „Wolfenstein 2“ ir „Far Cry 5“, o taip pat „FM Serra“ testas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *