Žaidėjai naudojantys asmeninius kompiuterius, kaip pagrindinę žaidimų platformą dažnai nusivilia, kai pasirodo naujas žaidimas, nes jis būna prastai optimizuotas ir net geriausia geležis susiduria su įvairiausiomis spartos problemomis. Panašu, kad su „Prey“ optimizacijomis problemų neturėtų būti, bent jau taip žada „Arkane“ prezidentas, Raphael Colantonio.

Jis atskleidė, kad „Prey“ yra kuriamas ant asmeninių kompiuterių platformos ir po to perkeliamas į konsoles, o ne atvirkščiai. Todėl žaidėjai netūrėtų nerimauti dėl žaidimo pritaikymo asmeninimams kompiuteriams.

„Prey“ bus išleidžiamas jau labai greitai, gegužės 5 dieną.

Categories: Žaidimai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *