Šiandien jau visi mirtingieji galės išbandyti „Mass Effect: Andromeda“ žaidimą. O mums labai įdomu kaip su šiuo iššūkiu susitvarko vaizdo plokštės ir procesoriai. Reikia pridurti, kad dabar žaidimas palaiko tik DX 11 API. Labai nenustebtume jei vėliau sulauktume ir DX 12 palaikymo.

Pradžiai pažiūrėkime kiek vaizdo plokštės atminties reikia žaidimui. Panašu, kad 1080p raišką naudojantys gali būti ramus turėdami 4 GB buferį. Pradėjus naudoti 4K raišką atminties poreikis išauga iki 6 GB.

O dabar „Mass Effect: Andromeda“ sparta. Galime drąsiai pasakyti, kad šiame žaidime geriau sekasi „nVidia“ grafikos spartintuvams pažvelgus į „Techspot“ ir „GameGPU“ pateiktus duomenis. GTX 1060 3 GB versija laimi prieš RX 480 8 GB, GTX 1060 6 GB versija dar toliau priekyje, bet stabilių 60 kadrų per skundę generuoti 1080p raiškoje nesugeba. Tuo tarpu greitesni GTX 100 serijos modeliai savoje lygoje. „R9 Fury X“ jiem prilygti negali. Pranašumą prieš Fury X demonstruoja ir GTX 980 Ti. Tokios pačios tendencijos išlieka ir didinant rezoliuciją. Jei ypač domina 4K raiška, tai jums reikia žinoti, kad jai apdoroti pakenčiamais kadrais reikės bent GTX 1080, o dar geriau GTX 1080 Ti.

1080p:

1440p:

4K:

Pažvelgus į procesorių spartą galime pasakyti, kad „Mass Effect: Andromeda“ nėra labai reiklus procesoriui. Net turintys senesnį procesorių kadrų gaus užtektinai net su GTX 1080.

 

Categories: Žaidimai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *