„Tom Clancy‘s Ghost Recon: Wildlands“ sparta

Jei tik nepamirštame, būtinai pasižiūrime kaip su naujai išleistu žaidimu susidoroja esamos vaizdo plokštės. Dabar eilė atėjo, tik vakar išleistam, „Tom Clancy‘s Ghost Recon: Wildlands“. Pažiūrėkime kaip su juo susitvarko esami grafikos spartintuvai.

Vaizdo plokščių atminties panaudojimas kiek skiriasi tarp dviejų testavimą atlikusių šaltinių („TechPowerUp“ ir „GameGPU“). Bet tendencijos aiškios, 4 GB atminties buferis yra visiškas minimumas. Geriau turėti didesnį atminties kiekį.

„Tom Clancy‘s Ghost Recon: Wildlands“, panašu, yra reiklus. Norint ultra nustatymų net GTX 1080 neužtikrins stabilių 60 kadrų prie 1080p raiškos. Silpnesnėm vaizdo plokštėm sekasi dar sunkiau. Pagal „GameGPU“ RX 480 net neužtikrina stabilių 30 kadrų per sekundę, GTX 1060 6GB sekasi kiek geriau, bet tik šiek tiek. Perjungus žaidimo nustatymus į labai aukštus aparatinė įranga atgyja. Net RX 480 ir GTX 1060 vidutiniai kadrai artėja link 60, bet „nVidia“ vaizdo plokštė vis dar išlaiko pranašumą. Keliant rezoliucija vaizdo plokščių sparta dar labiau mažėja. 4K raiška ir ultra nustatymai neįkandami net GTX 1080 SLI.

Procesorių  sparta nieko įdomaus neparodo. Net senas i5-2500k sugeba pilnai išnaudoti GTX 1080. Žaidime jaučiamas vaizdo plokščių butelio kaklelio efektas.

1080p:

1440p:

4K:

Procesorių sparta:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *