Dar pavasarį išleistas „Tom‘s Clancys The Division“ žaidimas pagaliau gavo papildymą, kuris įgalina DirectX 12 palaikymą. Spartos šuolio tikėtis neverta, bet malonu, kad kūrėjai bent dėl akių stengiasi į savo žaidimus įdiegti naujoves.

directx12-division-900x340

„Tom‘s Clancys The Division“ žaidime DirecX 12 įgalins 1.5 versijos atnaujinimas. Jis taip pats pasiūlys įvairiausius pagerinimus susijusiu su žaidimo eiga. Dėka šio papildymo „The Division“ tampa jau šešioliktu žaidimu, kuris turi DirectX 12 palaikymą, bet galime atvirai pasakyti, kad ne visuose žaidimuose šis naujausias API veikia taip kaip norėtųsi. Kartais ne tik kad negauname spartos prieaugio, bet ji ir sumažėja, bei pasireiškia įvairiausi trukčiojimai.

DirectX 12 palaikančių žaidimų sąrašas:

  1. „Gears of War: Ultimate Edition“
  2. „Caffeine“
  3. „Star Wars Battlefront“
  4. „Rise of the Tomb Raider“
  5. „Hitman“
  6. „Ashes of the Singularity“
  7. „Quantum Break“
  8. „Total War: Warhammer“
  9. „Deus Ex: Mankind Divided“
  10. „Forza Motorsport 6: Apex“
  11. „Halo 5: Forge“
  12. „Forza Horizon 3“
  13. „Gears of War 4“
  14. „Battlefield 1“
  15. „Civilization VI“
  16. „The Division“

Reddit“ forume jau buvo išbandyta kaip pagerėjo „The Division“ sparta įgalinus DX12. Bandytojas gavo vienu kadru daugiau, o procesoriaus apkrova sumažėjo.

Bandymo sistema:

  • i5-2500K
  • GTX 970
  • 16 GB RAM

DX11 Results: Avg FPS: 48.6 Typical FPS: 49.0 Avg CPU: 68% Avg GPU: 97%

DX12 Results: Avg FPS: 49.7 Typical FPS: 50.0 Avg CPU: 61% Avg GPU: 97%

 


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *