„Samsung“ aukštos klasės išmaniųjų telefonų rinkos dalis Indijoje gali drastiškai kristi

Pasak naujo rinkos tyrimų bendrovės „Counterpoint Research“ pranešimo, „Samsung“ aukštos klasės išmaniųjų telefonų rinkos dalis Indijoje – kuri šiuo metu sudaro 58 % – 2016 metų ketvirtą ketvirtį gali drastiškai kristi iki 35 %.

Ne tik tai būtų žemiausi rodikliai šiai Pietų Korėjos kompanijai per daugelį metų, bet ir geriausio segmento (kuriam priskiriami telefonai nuo 450 $) pozicijos praradimas šalyje.

Pranešime minima, kas galėtų lemti tokius svarbius ir skaudžius praradimus: „Galaxy Note7“ fiasko ir dideli „iPhone 7“ pardavimai.

Nereikia net sakyti, kad šiame pranešime taip pat sakoma, kad „Samsung“ praradimas taps „Apple“ pelnu, kuri, kaip tikimasi, ketvirtą šių ketų ketvirtį atsirieks 57% Indijos aukštos klasės telefonų rinkos.

Žinoma, „Samsung India“ viceprezidentas Manu Sharma paneigė tokius pranešimus sakydamas, kad „mes nesutinkame su tuo. Tiesą sakant, mums nepaprastai gerai sekasi mušant pardavimų rekordus mobilių telefonų versle, kur dar prasidėjęs šventinis sezonas, kuris mums palankus. Mes toliau išlaikysime lyderio pozicijas visose kainų grupėse.“

„Mes matome labai gerą galingųjų „S7“ ir „S7 Edge“ įrenginių pamainą. Rinkos analitikų tyrimų duomenys nėra pagrįsti empiriniais faktais. Tokios bet kurios tyrimų agentūros ar analitikų prognozės yra neteisingos,“ priduria jis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *