Penktadienį, spalio 21 dieną, strategijos mėgėjai turėjo apsibraukę kalendoriuje, nes tada debiutavo jau šeštoji „Sid Meier‘s Civilization“ dalis. Ilgai laukti neteko, ir jau turime šio žaidimo spartos testus, pažiūrėkime, ką išsiaiškino apžvalgininkai.

Nemalonu pranešti, kad „Civilization VI“ kol kas palaiko tik DirectX 11 API, o kada sulauksime papildymo su DirectX 12 įgalinimu – nepranešama. Panašu, kad tai jau tampa bloga tradicija, kai žaidimų kūrėjai neįvertina savo galimybių ir žaidimo pasirodymo metu arba visai neįjungia DirectX 12, arba šis API veikia blogai. Labiausiai nuo to kenčia AMD, kaip pamatysite iš testų, su DX 11 AMD vaizdo plokštėms sekasi nekaip. O seniau buvo pranešta, kad AMD padeda „Civilization VI“  adaptuotis prie DX 12, kaip galime suprasti, darbai nebuvo baigti laiku.

Grįžkime prie testų. „Civilization VI“ žaidime su DirectX11 madas diktuoja „nVidia“ vaizdo plokštės; jos, galima sakyti, triuškina savo konkurentus iš AMD stovyklos.  Turintiems AMD vaizdo plokštę teks palaukti „Civilization VI“ atnaujinimo su DirectX 12 palaikymu, tada galimai pamatysime lygesnę kovą tarp „Radeon“ ir „GeForce“ grafikos adapterių. Iš apžvalgininkų pateiktų duomenų matome, kad žaidimas mėgsta vaizdo plokščių atmintį ir net 1080p raiškoje jos užpildo iki 3.5/3.7 GB. Žinoma, pamažinus vieną kitą nustatymą atminties poreikis sumenks. 1080p raiškoje net senesnės vaizdo plokštės sugebės pateikti apie 30 kadrų per sekundę, kas strategijoje yra užtektinai. Didinant rezoliuciją, vaizdo plokščių sparta natūraliai krenta, tikslius skaičius pamatysite skaidrėse.

1080p:

s6_1920

1080

1440p:

s6_2560

1440

4K:

s6_3840

2160

Procesorių sparta:

s6_proz

Vaizdo plokščių atminties naudojimas:

s6_vam

 Testų rezultatai paimti iš „TechPowerUp“ ir „GameGPU


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *